Pristup informacijama
Pravo na pristup informacijama i ponovna uporaba informacija ostvaruje se podnošenjem usmenog ili pisanog zahtjeva, sukladno odredbama Zakona o pravu na pristup informacijama (NN. br. 25/13 i 85/15).
Cilj Zakona je omogućiti i osigurati ostvarivanje Ustavom Republike Hrvatske zajamčenog prava na pristup informacijama, kao i na ponovnu uporabu informacija fizičkim i pravnim osobama putem otvorenosti i javnosti djelovanja tijela javne vlasti.
Pravo na pristup informacijama temelji se na načelima javnosti i slobodnog pristupa, pravodobnosti, potpunosti i točnosti informacija, načelu jednakosti, načelu raspolaganja informacijom te, sukladno članku 5. stavku 1. točki 5. Zakona „obuhvaća pravo korisnika na traženje i dobivanje informacije, kao i obvezu tijela javne vlasti da omogući pristup zatraženoj informaciji, odnosno da objavljuje informacije neovisno o postavljenom zahtjevu kada takvo objavljivanje proizlazi iz obveze određene zakonom ili drugim propisom”.
Informacija, u smislu navedenog Zakona (članak 5. stavak 1. točka 3.), predstavlja „svaki podatak koji posjeduje tijelo javne vlasti u obliku dokumenta, zapisa, dosjea, registra, neovisno o načinu na koji je prikazan (napisani, nacrtani, tiskani, snimljeni, magnetni, optički, elektronički ili neki drugi zapis), koji je tijelo izradilo samo ili u suradnji s drugim tijelima ili dobilo od druge osobe, a nastao je u okviru djelokruga ili u vezi s organizacijom i radom tijela javne vlasti”.
Ponovna upotreba informacija, u skladu s člankom 5. stavkom 1. točkom 6. Zakona „znači uporabu informacija tijela javne vlasti od strane fizičkih ili pravnih osoba, u komercijalnu ili nekomercijalnu svrhu različitu od izvorne svrhe za koju su informacije nastale, a koja se ostvaruje u okviru zakonom ili drugim propisom određenog djelokruga ili posla koji se uobičajeno smatra javnim poslom. Razmjena informacija između tijela javne vlasti radi obavljanja poslova iz njihova djelokruga ne predstavlja ponovnu uporabu”.
Građani i mediji mogu postavljati opće upite ravnateljici Učeničkog doma i službeniku za informiranje.
Službenik za informiranje: Sanja Savić, upr. pravnik
Zahtjev za pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija možete podnijeti Učeničkom domu:
- pisanim putem na adresu: Učenički dom Križevci, Ratarna 10, 48260 Križevci
- putem e-pošte: ured@dom-ucenicki-kc.skole.hr
- usmenim putem u tajništvu Doma ili putem telefona na broj 048/681-067 svakim radnim danom od 11,30 do 13,30 sati ili
- telefaksom na broj: 048/681-067
Dokumenti:
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2023. godinu: pdf, csv
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (csv format)
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (csv format)
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu, (csv format)
- Katalog informacija
- Službenik za informiranje
- Obrazac zahtjeva za pristup informaciji
- Zahtjev za ponovnu uporabu informacija
- Zahtjev za dopunu ili ispravak informacija
- Odluka o naknadi troškova kod ostvarenja prava na pristup informacijama
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2019. godinu, (csv format)
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2018. godinu
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2016. godinu